100 dager fornøydgaranti

100 dager fornøydgaranti

Helt fornøyd eller pengene tilbake

Hvis du har kjøpt et produkt som inngår i fornøydgarantien vår kan du prøve produktet hjemme i fred og ro i 100 dager - og hvis du ikke er fornøyd får du pengene tilbake. Her kan du se hvilke produkter som inngår i fornøydgarantien.

 

Registrer produktet her

Produkter som inngår i 100 dager fornøydgarantien

Airfryer

EAF7SB

Brødrister

E7T1-6BP

Støvsuger med pose

EB81U1DB
EB81U1LDB
EB81U1WB
EB81A3UG
EB81H3SW

Kaffetrakter

E7CM1-4GB
E7CM1-4MTM
E7CM1-2GB

Kjøkkenmaskin

E6KM1-8BPT

Oppladbar støvsuger

EP82UB25UG
EP82UB25SH
EP71UB14DB
EP71UB14AM
EP71AB14UG
EP71HB14SH
EP71U142OG
EP71B14WET
EP71AB14N4

Vannkoker

E7GK1-8BP
E7K1-6BP
E7CK1-6BP 

Oppdag mer fra Electrolux 

  • 150 dager fornøydgaranti
    150 dager fornøydgaranti

    Prøv utvalgte hvitevarer hjemme i 150 dager, og hvis du ikke er fornøyd, får du pengene tilbake.

  • Electrolux Fornøydgaranti
    Electrolux Fornøydgaranti

    Vi vil at du skal være fornøyd med produktet du har kjøpt hos oss. Derfor tilbyr vi fornøydgaranti på utvalgte produkter.

Slik fungerer 100 dager fornøydgarantien

Kjøp og registrer produktet

1. Kjøp og registrer produktet på MyElectrolux innen 14 dager fra kjøps- eller leveringsdato. Husk å spare på kvitteringen og eventuell ordreseddel, hvis produktet leveres på et senere tidspunkt.

2. Opprett en ny MyElectrolux-konto eller bruk en eksisterende. Registrer produktet ved å angi modellnummeret. Fyll inn de obligatoriske feltene og angi kjøpsdato.

3. Klikk på "Gjør krav på tilgjengelige tilbud" for å gå videre. Under "Mine tilbud" benytter du deg av tilbudet ved å krysse av ruten.

4. Fyll inn kontaktinformasjon og last opp kvitteringen. Fullfør registreringen ved å klikke på "Løse inn tilbud". Du vil motta en bekreftelse på mail.

 

Prøv produktet i 100 dager - helt fornøyd eller pengene tilbake

1. Bruk produktet i fred og ro i 100 dager. Hvis du ikke er fornøyd, kontakt kundeservice innen 100 dager fra kjøps- eller leveringsdatoen. Kontakt oss på e-post (mail: apentkjop@electrolux.com) eller telefon (+4722722400) og henvis til 100 dager fornøydgarantien.

2. Kundeservice kontrollerer at du har registrert produktet innen 14 dager fra kjøps- eller leveringsdato, og ber deg skrive hvorfor du ikke er fornøyd. Vi sender en fraktseddel på e-post som du skal bruke ved returnering av produktet.

3. Produktet sendes tilbake til Electrolux i originalemballasje via PostNord (vanlig postpakke). Produktet skal være helt, rent og alle kvitteringer skal fremvises.

4. Electrolux refunderer produktets kjøpspris minus en returkostnad for frakten på opptil 275 kr. per produkt.

5. Pengene utbetales til kontonummeret som du oppga til kundeservice innen åtte uker etter at Electrolux har mottatt det returnerte produktet.

Vilkår for Electrolux 100 dager fornøydgaranti

Electrolux 100 dager fornøydgaranti ("Tilbud") gjelder kun ved kjøp og registrering av utvalgte produkter ("Produkter"). Tilbudet gjelder i 100 dager fra kjøpsdato, eller fra leveransedato hvis produktet leveres på et senere tidspunkt.

Tilbudet gjelder uansett hvilken av våre forhandlere du har kjøpt produktet hos, forutsatt at produktet er kjøpt og betalt i Norge. Dette tilbudet er i regi av Electrolux Home Products Norway AS ("Electrolux"). Tilbudet gjelder kun for privatpersoner og ikke næringsdrivende. Electrolux forbeholder seg retten til å avslutte garantien. Garantien gjelder kun kjøp som er gjennomført under perioden garantien har blitt gitt.

For at tilbudet skal være gyldig må du kjøpe et utvalgt produkt og registrere produktet på MyElectrolux innen 14 dager etter kjøps- eller leveransedato. Deretter må du returnere produktet senest 100 dager etter kjøps-eller leveransedato.

Tilbudet gjelder kun hvis produktet er brukt på riktig måte og ikke har vært utsatt for unødvendig hardhendt behandling. Den dekker ikke skader som er forårsaket av bruksfeil (ikke produksjonsfeil), misbruk, modefiseringer eller feil bruk. Produktet må være helt, ren og fullt fungerende. Tilbudet gjelder ikke tilbehør. Produktet må returneres i originalemballasje eller godt innpakket.

For å registerere produktet må du først opprette en MyElectrolux-konto eller bruke en eksisterende. Deretter må du registere produktet, fylle inn de obligatoriske feltene og angi kjøpsdato. Klikk på "Gjør krav på tilgjengelige tilbud"" for å fortsette. Under "Mine tilbud" kan du løse inn tilbudet ved å krysse av i ruten under. Fyll inn kontaktinformasjon og last opp kvitteringen. Fullfør registreringen ved å klikke på "Løse inn tilbud". Du vil motta en bekreftelsesmail.

For å returnere produktet må du først kontakte kundeservice. Deretter vil du motta en returfraktseddel på e-post. Pakk produktet godt inn i originalemballasjen slik at produktet ikke skades under transport. Produktet returneres til Electrolux i originalemballasje med PostNord (vanlig postpakke). Merk at fraktkostnaden ikke dekkes av tilbudet, og dermed vil det tilkomme en returkostnad på opptil 275 kr. per produkt. Produktet skal være helt, rent og du må ha spart på alle kvitteringer. Electrolux Home Products Norway AS (ikke forhandleren eller butikken) refunderer kun kjøpskostnaden for produktet (ikke frakt, installasjon eller andre utgifter).

Når vi har mottatt returen vil tilbakebetalingen gjennomføres til angitt bankkonto innen åtte uker.

Din normale produktgaranti og dine rettigheter i henhold til forbrukerkjøpsloven påvirkes ikke av at du benytter deg av tilbudet. Hvis du ønsker å returnere et uåpnet produkt i tråd med butikkens returregler, må du ta direkte kontakt med den aktuelle butikken.