LES GJENNOM RETNINGSLINJER FOR ANMELDELSER
Vi forbeholder oss retten til ikke å publisere innhold sendt av deg eller som bestemt av selskapet etter eget skjønn. Vi forbeholder oss også retten til å publisere innhold i forkortet form hvis det inneholder noe av følgende eller er et brudd på grunn av:
- Vilkår og betingelser: Innhold som ikke er i samsvar med disse Vilkår og Betingelser og/eller som bryter med gjeldende lover, vedtekter, forordninger eller forskrifter.
- Irrelevant innhold, inkludert:
- Prisen på produktet eller tjenesten for reparasjonen som er gjenstand for vurderingen
- Informasjon eller erfaring knyttet til forsendelse, installasjon eller kontaktsentre
- Innhold skrevet på et annet språk enn språket som brukes på nettstedet der innholdet sendes inn
- Informasjon om andre produkter eller reparasjons tjenester
- Innsending av samme person av mer enn én anmeldelse av samme produkt eller reparasjonstjeneste.
- Eksterne lenker
- Upassende innhold: Obskønt, diskriminerende eller støtende språk, eller andre språk som ikke er egnet for et offentlig forum, kritiske kommentarer til andre anmeldelser postet av andre forfattere eller andre kommentarer eller innhold som bryter gjeldende lover eller forskrifter.
- Bedrageri: «spam»-innhold, forsøk på å automatisere innsendinger eller bruk av falske e-post-ID-er for innsending av anmeldelser, eller alle forsøk på å prøve å utgi seg for en eller annen organisasjon.
- Markedsføring: Annonsering av eller referanse til andre produkter, reparasjonstjenester, merker, tilbud, nettsider eller pristilbud.
- Personlig identifiserbar informasjon: E-postadresser, URL-er, telefonnumre, fysiske adresser eller andre former for kontaktinformasjon, bilder av personer eller annen personlig identifiserbar informasjon.
Les mer om vår uavhengige tredjeparts autentisitets-policy her.
Les mer for full åpenhet om avvisningskoder som definert av våre tredjeparts anmeldelsesleverandører her.