Takk for at du handler hos Electrolux
Alt du trenger å vite etter kjøpet ditt
Vi synes det er viktig at du skal bli helt fornøyd med ditt nykjøpte produkt. Vi har derfor samlet informasjon som er nyttig for deg når du har handlet et produkt hos oss. Alt for at du skal føle deg trygg etter innkjøpet ditt.
Her kan du lese om hvordan du kontakter kundeservice, registrerer et produkt eller skriver en produktanmeldelse. Våre kjøpevilkår finns lengre ned på siden sammen med informasjonen om hvordan du returnerer et produkt, en retur som selvfølgelig er gratis. Vil du vite mer om hvordan vi jobber med miljøspørsmål, kan du også lese mer i vår utvikling for bærekraft Better Living Program.
-
Produktmanualer
Leter du etter instruksjoner eller en manual til ditt nye produkt?
-
Reservedeler og tilbehør
Trenger du en reservedel eller et tilbehør som passer produktene du har kjøpt?
-
Ofte stilte spørsmål
Har du spørsmål etter kjøpet ditt? Få svar som berør kjøpevilkår, leveranse og retur.
Registrer produktet ditt
Vil du ta del av våre eksklusive tilbud i vår nettbutikk og samtidig bli medlem i vår kundeklubb? Glimrende, da skal du registrere ditt nye produkt. Når du gjør det får du samtidig oversikt over alle dine registrerte produkter som gjør det enkelt for deg å finne reservedeler.
Fordeler du får ved å registrere?
- Du får ta del av våre eksklusive tilbud som er koblet til produktet du har kjøpt
- Booke en reparatør online
- Laste ned tilhørende dokument
- Sjekke status på din garanti
- Få rask hjelp av kundeservice
- Kjøpe reservedeler og tilbehør
Skriv en anmeldelse
Har du nylig kjøpt et produkt fra Electrolux? Da skulle vi sette stor pris på din feedback! Dette er et veldig viktig område for oss siden vi alltid strever å forbedre oss. Derfor er din mening veldig meningsfull. Du hjelper også andre til å gjøre bedre valg.
Vi er veldig takksamme om du ved tilfelle, kan beskrive hvordan du opplever produktet du har kjøpt. Da kan både vi, og våre kunder ta del av hva du synes om produktet.
Kontakt oss
Produktmanualer og svar på ofte stilte spørsmål finner du under vår Support-seksjon på nettsiden. Du kan chatte med oss direkte på nettsiden eller ringe oss på +47 22 72 24 00.
For deg som ikke har mulighet å kontakte kundeservice under ordinære åpentider, kan du også kontakte oss via e-post. Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig.
Åpent kjøp i 30 dagar
Du som handler i nettbutikken vår, kan angre kjøpet 30 dager fra når du har mottatt produktet, forutsatt at produktet er ubrukt og i sin originale emballasje. Selvfølgelig gjelder også grunnregelen om 14 dagers angrerett som vanlig. Les mer om returer og angrerett her på nettsiden, eller i kjøpevilkårene som ble sendt til deg på e-post sammen med din ordrebekreftelse.
Følg disse trinnene når du skal returnere et produkt:
- Retur av hvitevare - opphenting av Electrolux
Vil du ha hjelp med returen, kontakter du oss via mail; info.webshop@electrolux.com, chatt eller telefon +47 22 72 24 00. Da henter vi produktet ditt og vi har ansvar for transporten.
- Retur av pakke som sendes med posten
Vil du ha hjelp med returen, kontakter du oss via mail; info.webshop@electrolux.com, chatt eller telefon +47 22 72 24 00. Vi skaper deretter en returetikett som vi sender til din e-post og som du skriver ut. Eller så kan vi sende den hjem til deg.
Bærekraft på Electrolux
Hvordan vi arbeider på Electrolux, har lenge vært preget av bærekraft i Electrolux Bærekraftstenk. Nå har vi skapet en handlingsplan i vårt strev etter å skape en mer bærekraftig livsstil i verden. Denne planen kaller vi for Better Living.
Formålet for oss i dette, er å bidra til positive løsninger innen noen riktige store utfordringer på miljøet. Det gjør vi innen en rekke forskjellige områder - en mer ansvarsfull produksjon, modernisert teknologi, gi tips for bedre klespleie, det vi spiser og hjemmemiljøer. Les gjerne mer om våre forpliktelser innen bærekraft.