Trygghet hele veien

Takk for at du handler hos Electrolux

  • logo en hånd og en tidning
    Produktmanualer

    Leter du etter instruksjoner eller en manual til ditt nye produkt?

  • logo støvsuger
    Reservedeler og tilbehør

    Trenger du en reservedel eller et tilbehør som passer produktene du har kjøpt?

  • logo fjær
    Ofte stilte spørsmål

    Har du spørsmål etter kjøpet ditt? Få svar som berør kjøpevilkår, leveranse og retur.

Registrer produktet ditt

Vil du ta del av våre eksklusive tilbud i vår nettbutikk og samtidig bli medlem i vår kundeklubb? Glimrende, da skal du registrere ditt nye produkt. Når du gjør det får du samtidig oversikt over alle dine registrerte produkter som gjør det enkelt for deg å finne reservedeler.

Fordeler du får ved å registrere?

  • Du får ta del av våre eksklusive tilbud som er koblet til produktet du har kjøpt
  • Booke en reparatør online
  • Laste ned tilhørende dokument
  • Sjekke status på din garanti
  • Få rask hjelp av kundeservice
  • Kjøpe reservedeler og tilbehør

Skriv en anmeldelse

Har du nylig kjøpt et produkt fra Electrolux? Da skulle vi sette stor pris på din feedback! Dette er et veldig viktig område for oss siden vi alltid strever å forbedre oss. Derfor er din mening veldig meningsfull. Du hjelper også andre til å gjøre bedre valg.

Vi er veldig takksamme om du ved tilfelle, kan beskrive hvordan du opplever produktet du har kjøpt. Da kan både vi, og våre kunder ta del av hva du synes om produktet.
 

Kontakt oss

Produktmanualer og svar på ofte stilte spørsmål finner du under vår Support-seksjon på nettsiden. Du kan chatte med oss direkte på nettsiden eller ringe oss på +47 22 72 24 00.

For deg som ikke har mulighet å kontakte kundeservice under ordinære åpentider, kan du også kontakte oss via e-post. Vi kommer tilbake til deg så snart som mulig.

Åpent kjøp i 30 dagar

Du som handler i nettbutikken vår, kan angre kjøpet 30 dager fra når du har mottatt produktet, forutsatt at produktet er ubrukt og i sin originale emballasje. Selvfølgelig gjelder også grunnregelen om 14 dagers angrerett som vanlig. Les mer om returer og angrerett her på nettsiden, eller i kjøpevilkårene som ble sendt til deg på e-post sammen med din ordrebekreftelse.

Følg disse trinnene når du skal returnere et produkt:

  • Retur av hvitevare - opphenting av Electrolux
    Vil du ha hjelp med returen, kontakter du oss via mail; info.webshop@electrolux.com, chatt eller telefon +47 22 72 24 00. Da henter vi produktet ditt og vi har ansvar for transporten.
  • Retur av pakke som sendes med posten
    Vil du ha hjelp med returen, kontakter du oss via mail; info.webshop@electrolux.com, chatt eller telefon +47 22 72 24 00. Vi skaper deretter en returetikett som vi sender til din e-post og som du skriver ut. Eller så kan vi sende den hjem til deg.

 

Bærekraft på Electrolux

Hvordan vi arbeider på Electrolux, har lenge vært preget av bærekraft i Electrolux Bærekraftstenk. Nå har vi skapet en handlingsplan i vårt strev etter å skape en mer bærekraftig livsstil i verden. Denne planen kaller vi for Better Living.

Formålet for oss i dette, er å bidra til positive løsninger innen noen riktige store utfordringer på miljøet. Det gjør vi innen en rekke forskjellige områder - en mer ansvarsfull produksjon, modernisert teknologi, gi tips for bedre klespleie, det vi spiser og hjemmemiljøer. Les gjerne mer om våre forpliktelser innen bærekraft.